středa 20. listopadu 2013

Recenze : Ryor Kolagenová maska a Masážní krém

Zdravím zlatíčka :* :) mám tu pro Vás další recenzi a to na dva přípravky od kosmetické značky Ryor. Určitě jste o téhle značce už slyšely, a určitě některé z vás něco od ní vlastníte :). Já mám značku Ryor moc ráda, hlavně jejich masky! Ryor používáme na praxi, takže vím jak na mě působí a co od přípravků mohu dál očekávat. Jedním slovem DOPORUČUJI! Ryor není drahá značka a dá se pořídit skoro v každém městě či na internetu www.ryor.cz. Mají dvě sekce 1, Přípravky, které si může objednat či koupit každý a 2, Profesionální sekce, tam si mohou objednávat výrobky Kosmetické salóny, Lékárny atd. Samozřejmě pokud byste chtěly nějaký přípravek z Profesionální sekce, stačí napsat firmě Ryor email objednavky@ryor.cz. Poštovné stojí 100 Kč. No a už se vrhneme na recenzi :)





Ryor Masaážní krém Ultralight

  • Masážní krém slouží k lepší kluzosti po pokožce. Můžeme ho smíchat s jakoukoliv aktivní látkou, olejíčkem, krémem. Já si tenhle krém zamilovala, je lehoučky, nemastí pokožku a skvělě se s ním pracuje. Já mám nejradši postup takový : 
  • 1, Na vyčistěnou pleť nanesu jakoukoliv masku podle typu pleti.
  • 2, Masku nechám 5-7 minut vstřebat do pokožky 
  • 3, Zbytek masky, který se nevstřebal ještě zapracuji Masážním krémem do pokožky 
  • 4, Poté pleť očistím vlažnou vodou a nanesu krém. 
  • Je to nejlepší způsob jak masku pořádně zapracovat do pleti a dodat jí výživu
Je ho 250 ml a stojí 103,- a to si myslím že je nádherná cena.

Ryor Kolagenová maska s Hedvábím 

  • Hledáte levnou masku na zjemnění pokožky, regeneraci , která se i dobře vstřebá? :) Tak to čtete správný článek. Tahle maska od Ryoru je malý zázrak, je lehká, jemná a krásně se vstřebá do pokožky. Má krémovou konzistenci a já musím říct, že krémové masky mám nejradši. Je vhodná pro pleť Hypotonickou ( předčastné stárnutí) a Atonickou ( stárnoucí) . Má omlazující efekt. Já mám sice pleť Normotonickou ( Mladou), ale používám ji proto, že mi krásně zjemní pokožku a mám ji potom jako dětskou prdelku :) . Kolagen působí na vrásky a elasticitu pleti a hedvábí Vám zjemní pleť a projasní. Aplikuje se na pleť i dekolt! Má lehkou příjemnou vůni. A pokud chcete docílit skvělého výsledku, použijte postup, který jsem pro Vás napsala u Masážního krému! Uvidíte, že je to nádhera, i přítel mi musel osahávat pleť jak byla zjemněná! Běžte do ní!! ♥ Určitě si ji zamilujete jako já.
Je jí 150 ml a stojí 199 Kč. Krásná to cena :)


Jak se Vám recenze zalíbila? :) 
Vlastníte nějaký výrobek od firmy Ryor? :) Pochlubte se!!!
Někdy příště Vaše Týna ♥

Žádné komentáře: