sobota 19. července 2014

MAC Pro Longwear Concealer

Zdravím, všechny moje krásky, které čtou můj blog :). Dnes mám pro Vás recenzi na můj nejoblíbenější korektor a zároveň makeup v jednom, ano, jak jste už dočetli z nápisu, jedná se o korektor od MACU :).
Značku MAC mám moc ráda, a vždy ráda na některou věcičku šetřím. No a jdeme si ho představit :).

MAC PRO LONGWEAR CONCEALER


Nemůžu si pomoci, ale obaly od MACU se mi moc líbí :) Jsou sice takové obyčejné, ale pokaždé když vidím nějakou černou krabičku tak  si představím MAC :). 



A tohle baliné je ještě lepší :). Obal je skleněny, což mi trošičku vadí, pokud spadne tak se může rozbít a to bych opravdu nechtěla! Má 9 ml, zdá, že je balení malé, ale používám ho každý den a pořád je plný :). 
Je to dlouhotrvající korektor, který má střední až vyšší krytí. A zde Vám krytí představím :).


Můžete vidět, že kryje opravdu skvěle, já jsem s ním moc spokojená a stačí ho opravdu malinko a udělá nádherný makeup a finish :). Řekla bych, že pro mastnou pleť je nejideálnější :) Vůbec nedělá pleť mastnou a vydrží opravdu celý den. U mě přežil dokonce i bazén a to je už co říct!!


Já mám odstín NC20 ( odstíny NC jsou pro pleť se žlutým podtónem a NW pro pleť s růžovým podtónem). Můžete vidět, že jde nádherně roztírat a krásně se s ním pracuje!!
Cena je 510 Kč. Můžete ho zakoupit přímo v MACU v Praze nebo na LIPS nebo MAC NABIZI.
Já bohužel z Prahy nejsem tak musím objednávat z internetu.

Určitě s ním plánuji tutoriál a to i se všemi produkty co od MACU mám :).

Tak co líbila se Vám recenze? Já doufám, že jste si ji užili a mějte se krásně!
Vaše Týna!
<3




Žádné komentáře: