neděle 8. února 2015

Velká recenze kosmetiky YVES ROCHER

Zdravím všechny mé zlatíčka <3 Už dlouho jsem zase žádnou recenzi nenapsala, a proto mě napadlo, že vytvořím velkou recenzi a to na mou nejoblíbenější kosmetiku YVES ROCHER :) <3.

Hodně jsem si tuhle kosmetiku oblíbila a moc věcí jsem si od ní nakoupila a každou jsem velmi spokojená :). ZDE můžete navštívit eshop a nakupovat a nakupovat. Moc se mi i líbí na téhle kosmetice, že si svých zákazníků moc váží :) Pro registrované nabízí veliké škály slev a různých dárečků a ruku na srdce, kdo by tohle nemiloval, když si nás někdo takhle rozmazluje? :) No a už se vrhneme na recenzi <3


SPRCHOVÝ A KOUPELOVÝ GEL

Jako první tady máme Sprchový a koupelový gel s vanilkou. 
Já jsem přímo milovnice vanilky a vše vanilkové miluji! Tenhle gel ÚŽASNĚ voní po Bourbonské vanilce a úžasně zvláční pokožku. Hodně sprchových gelů mi vždy vysušovalo pokožku, ale tenhle ji krásně zahalí hydratací, že poté už se nemusím ani mazat tělovým mlékem. Miluji usínání, jelikož když cítíte vůni vanilky tak se Vám krásně usíná. Ráno vždy ještě cítím vanilku a tím se mi i krásně vstává :). 


Gel má obsahovat Bio Bourbonskou vanilku,  vody z Bio Vilínu, Rostlinný glycerin a mycí složky rostlinného původu. Já si ho přímo zamilovala. Určitě vyzkoušejte i další jejich sprchové gely. JÁ jich vyzkoušela už několik a vždy jsem byla nadmíru spokojená :).

TĚLOVÉ MLÉKO S VŮNÍ OSTRUŽIN


Když jsem si naposledy objednávala od Yves Rocher, tak jsem si mohla vybrat dáreček :), klikla jsem na PŘEKVAPENÍ, tudíž jsem nevěděla copak mi dorazí :). A jsem ráda, že tohle mléko mi dorazilo! :)
Ta vůně je neskutečná. Perfektně hydratuje a vyživuje pokožku a moc se mi líbí, že mléko se hodně rychle vstřebává, tudíž se můžete okamžitě obléct a nikde Vás nic nelepí :).

Někdy mám chuť ho sníst, jak skvěle voní. Navíc obal je rozkošný a nápaditý. Za mě jednička a až mi dojde, tak si koupím další.


Mléko obsahuje mandlový olej a vodu z bio chrpy. Vyzkoušejte! Nebudete litovat!

REGENERAČNÍ ŠAMPON NA POŠKOZENÉ VLASY


Pokračujeme a máme tady přípravek na vlasy a to tedy ŠAMPON.
Obal? Za jedna! Líbí se mi a je jednoduchý a přesto zajímavý! :) No, ale ted na mé dojmy. 
Vlasy překrásně hydratuje, řekla bych, že po umtí vlasů bych nemusela už ani používat balzám, jelikož vlasy jsou tak hebké, že jdou nádherně rozčesat! :) Vlasy po šamponu krásně voní, jsou sametové a jemné na dotek. Perfektně pění, což oceňuji, protože někdy pořádně rozpěnit šampon je fakt práce. Pokud chcete tedy vědět, zda do něj, tak URČITĚ! 


Obsahuje výtažek z jojoby a ten má regenerační účinek! A slova se staly skutečností! Zamilovala jsem se do něj a už teď se těším až si zase půjdu umýt vlásky :).

REGENERAČNÍ OLEJ NA POŠKOZENÉ VLASY


Pokračujeme péčí o vlasy a představíme si OLEJ!
Jedná se o další výrobek, který miluji! Tenhle olejíček je malý zázrak a krásně hydratuje a zpevňuje vlásky. Nanáší se do vlasů (suchých) , necháte 10 minut působit a poté opláchnete šamponem a nakonec nějakou regeneraci. Vlásky jsou heboučké,jemné a sametové! Píše se, že se má používat 2x týdně, ale já ho používám vždy před každým mytím :).
Navíc ÚŽASNĚ voní!! Za mě jednička! konečky mm rozhodně lepší a nejsou tak suché, jak před používáním! :)


Obsahuje : Jojobu - základní aktivní složka olejíčku. Dále obsahuje Babassu olej a olej z Makadámie, který má vliv na vlasovou pokožku.

Pro zvýšení je skvělé ještě nanést po aplikování olejíčku, na vlasy ručník namočený v horké vodě, který dáte na vlasy. Olej má větší tendenci se dostat do vlasů a má i větší účinek.
Vyzkoušejte je úžasný!

ZVLÁČŇUJÍCÍ BALZÁM NA RTY


Jelikož je zima, tak o rty musíme hodně pečovat. A já si tedy koupila balzám na rty od Yves Rocher :). Stojí pár korun a musím říct, že je skvělý. Mé popraskané až skoro krvavé rty jsou vždy nádherně hebké, hydratované a tolik nebolí. Hold zima hodn narušuje jejich tenkou pokožku :( .
Používám ho na noc, jelikož na den mám jiný, ale nebojte, ten Vám taky představím. :)
Navíc má skvělý aplikátor a pocit na rtech je vážně skvělý, když ho nanesete!

Obsahuje med a bio musli. Chrání před agresivními vlivy vnějšího prostředí.

Jsem s ním moc spokojená.


BALZÁM NA RTY VANILKA


Zde Vám představuji balzám na rty, který používám na den. Je ÚŽASNÝ! Jsou to novinky od Yves Rocher a já si pro jeden musela hned zajet! Dále mají vůně : Malina, Makadámie, Kokos ( na ten se chystám taky :D ), Karité, Třešeň a Jahoda.
Mé rty úžasně zhydratuje tak, že se nemusím bát si dát i v zimě matnou rtěnku! :) Rty se mi odvděčují tím, že se neloupou, nejsou popraskané a jsou vláčné! Bězte do jednoho z nich a nebudete litovat. Navíc ten obal je přímo rozkošný!


ČISTÍCÍ GEL S VYŽIVUJÍCÍMI ÚČINKY


A teď si dáme přípravek na pleť. Musím říct, že já čistící gely na obličej miluji a navíc to ušetří i odličování a nemáte s tím moc práce, ale bohužel jak, který gel je dobrý.
Tenhle gel miluji, nevysušuje mi obličej, není napnutá po použití, skvěle pění, odličuje perfektně a plus pro mě je, že mi nedráždí mou dermatitidu a to je pak pro mě BOMBA VĚC!
Je opravdu lehoučký a k pleti šetrný, krásně hydratuje, úžasně voní a stačí ho trošičku!
Pleť je po aplikování hydratovaná, heboučká, vyčištěná a odpočatá! 
Až ho dopotřebuji, určitě půjdu zase do něj! Snad jediný mycí gel na pleť, který mi kdy vyhovoval!


Obsahuje výtažek z mízy z Jasanu, vodu z bio Vilínu a čistý výtažek z Aphloie.
Neobsahuje mýdlo.


REGENERAČNÍ DENNÍ A NOČNÍ KRÉM


A zde Vám představuji můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ krém na světě! Já se do něj zamilovala. Nejdříve ho měla koupený má babička, ale potom, co jsem ho vyzkoušela od ní, tak jsem si ho musela okamžitě koupit! Perfektně hydratuje pokožku, je po něm nádherně sametově hebká, vyživená a projasněná! Já k němu nemám výtku. Navíc obal je skvostný ve tvaru slzičky. Obsahuje výtažek z měsíčku lékařského a ten má na pleť blahodárné účinky. Dodává pleti pružnost a regeneruje.
Tenhle krém je sice na vrásky :), ale já ho musela mít! Neucpává mi póry a nijak pleť nedráždí! Kdybych mohla, dám tomuhle krému Guinessovku :).


Má lehkou konzistenci a překrásně po měsíčku voní. Stačí ho malinko a krásně se roztírá.


Obsahuje výtažek z měsíčku lékařského, vodu z bio Vilínu, bio sezamový olej, slunečnicový olej, sojový a řepkový olej, olej z hroznového vína ( ten je na vrásky nejlepší) a mangiferin

Navíc pro všechny typy pleti!


REVITALIZAČNÍ PLEŤOVÁ VODA



Pokračujeme odličováním a to tedy pleťovou vodou, která je jak na obličej tak i na rty a oči :)
Moc se mi líbí obal. Zaprvé musím napsat, že úžasně odličuje a osvěží pokožku. Mě i zklidní, jelikož mám pleť hodně začervenalou. Má detoxikační a omlazující účinky. V popisu i píšou, že zbaví pleť únavy a to je pravda, ráno po odlíčení je pleť skvěle nastartovaná, Moc jsem si ji oblíbila  a navíc obsahuje výtažek ze 3 čajů a to mě hodně uchvátilo a tak jsem do ní šla a nelituji!


Obsahuje výtažek ze zeleného, bílého a Madagarského čaje, vodu z bio heřmánku a olej z muškátové růže.

Úžasně voní :) !!!

DUO PUDROVÉ OČNÍ STÍNY



A nebojte nezapomněla jsem ani na dekorativní kosmetiku :). Máme tady tedy oční stíny, tedy duo očních stínů. Strašně se mi líbí jejich vyrytý název v stínech. Stíny jsou nádherně perleťové, pigmentované. Na očích opravdu drží celý den a krásně oživí denní tak i večerní líčení. Určitě pro Vás nějaké líčení vytvořím. Já jsem prostě na neutrální stíny a tak jsem sáhla po hnědých odstínech.
Jsou skvělé a určitě si pořídím další. 


No nejsou božské? :P a když nanesete stíny na mokro, tak jsou úchvatné!


OSVĚŽUJÍCÍ SPREJ NA TVÁŘ S GREPEM


Jelikož mi došel můj oblíbený fixační sprej od MACU, tak jsem si musela koupit jiný. Když jsem uviděla tenhle sprej na tvář, tak mě nejdříve uchvátil svým obalem. Sprej má osvěžit pleť a zafixovat makeup po celý den. A je to pravda, na mě moc makeupy nedrží, ale tenhle malý zázrak to dokáže vždy! Je skvělý, navíc krásně voní a je příjemný na pleti. Určitě si koupím další do zásoby! Jelikož i za málo peněz máte hodně muziky!


Obsahuje výtažek z růžového grapefruitu a vodu z bio heřmánku.

SYPKÁ PERLEŤ NA OČI


Pokračujeme dekorativkou. Máme tady mého absolutního favorita na oči!! Tahle perleť je skvost, na sucho dělá krásný denní makeup, který rozzáří oči a na mokro je luxusní věc, jak to rozbalit na večerní líčení. Navíc mi připadá, že snad ani neubývá, protože ho stačí málo. Za mě pecka, kterou mohu doporučit!!! Drží opravdu celý den na očích, jak blázen!
Já tuhle perleť miluji i jako oční linky! To je pak super makeup, nemyslíte?



ČISTÍCÍ MICELÁRNÍ VODA 2v1


Dále tady máme další pletový přípravek a to micelární vodu. Já si ji schovávám na léto. Jelikož v létě mám moc mastnou pleť a potřebuje jinou péči než v zimě. Skvěle čistí pleť a tonizuje. Opravd perfektně zmatnuje, plet je poté svěží a jasnější. Obsahuje pudr z Šišáku bajkalského, který je na mastnou pleť užitečný!
Za mě skvělá věc pro smíšenou a mastnou pleť!!


Obsahuje pudr z Šišáku bajkalského.

SÉRUM STAHUJÍCÍ PÓRY


Dále ze Sebo Vegetal řady tady mám sérum pro stáhnutí pórů. Má jednička pro pleť!! Póry opravdu čistí a stahuje! Navíc vůně je neskutečná. Navíc skvěle zmatnuje a osvěžuje pleť. Je skvělý! Má se používat 2x týdně vždy před krémem. Moc tenhle výrobek doporučuji, je perfektní a pro mastnou pleť, jak dělaný!!! 
Nevysušuje a napomáhá pleti, aby měla jednotný a sametový povrch.

Obsahuje pudr z šišáku bajkalského.

GELOVÝ KRÉM PROTI NEDOSTATKŮM


Tenhle krém si také schovávám na léto.  už se na něj moc moc těším, jelikož svou práci opravdu provádí. Absorbuje přebytečný maz, nevysušuje pokožku, stahuje póry a vyhlazuje pleť.
Navíc díky gelové konzistenci se rychle vstřebává a pleť nezatěžuje, úžasně voní a i hydratuje :)

Pro Vás co máte mastnou či smíšenou pleť je přímo stvořený.

Moc jsem si ho oblíbila, ale musím vydržet až na léto :) A musím i říct, že je skvělý i jako podklad pod makeup. Makeup lépe drží a i se lépe aplikuje.


Obsahuje pudr z šišáku bajkalského.


A tímhle má VELKÁ recenze skončila. Já doufám, že se Vám líbila a pokud máte nějaký výrobek od téhle úžasné značky, tak se také určitě pochlubte.

Mějte se krásně a těším se na příště :)
Vaše Týna <3























Žádné komentáře: