pondělí 1. února 2016

DIY : Pleťový krém s kakaovým máslem a lá LUSH

Zdravím všechny :) Máme tady další DIY  a to bude výroba pleťového krému. Můj nejoblíbenější krém byl vždy od Lush Celestial. Jenže ve složení můžete vidět parabeny a cena není zrovna levná a tak jsem se rozhodla, že si krém zkusím vyrobit sama. Byl to celkem oříšek, ale nakonec se povedl a mohu svou pleť hýčkat úžasným krémem, který je především pro suchou a citlivou pleť :).
Z původního složení krému od Lush jsem pouze vynechala mandlové mléko :)


Na krém budeme potřebovat : 
  • 26 ml destilované nebo kojenecké vody
  • 1 ml vanilkového extraktu
  • 4,5 ml Mandlového oleje
  • 5 ml Glycerinu
  • 8 g Kakaového másla
  • 2 ml Extraktu z orchideje
  • 3,5 g emulgačního vosku č.3
  • 10 kapek Cosgardu
  • dezinfekci
  • šlehač
  • dvě misky
  • pánev pro vodní lázeň
  • váhu
No a můžeme začít :) 

1. Jako první si všechno nářadí, misky, plochu a ruce vydezinfikujeme!! 


2. Poté si odvážíme zvlášť vodní a olejovou fázi. Olejová fáze se skládá z Mandlového oleje, em.vosku č 3 a Kakaového másla.



3. Olejovou fázi dáme stranou a připravíme si vodní fázi. Ta se skládá z Vody, Vanilkového extraktu a Glycerinu.



4. Obe dvě misky vložíme do vodní lázně, nesmíme zahřívat zvlášť jinak by se nám fáze nespojily!!!
Pozor, voda nesmí v pánvi vřít!!! Jen mírně perličkovat, jinak by se nám následně obe dvě fáze oddělily! Poté už jen čekáme až se emulgační vosk rozpustí.




5. Až se emulgační vosk rozpustí tak obě misky vyndáme z vodní lázně a vodní fázi vlijeme do olejové a začneme ihned energicky šlehat!!



6. Šleháme až do zchládnutí krému, můžete si pomoci miskou s ledovou vodou.


7. Až je krém vyšlehaný a zchládlý, tak přidáme Extrakt z orchideje a Cosgard.



8. Naposledy zamícháme a krém máme hotov!!! Krém přendáme do kelímku a zavíčkujeme až bude krém naprosto studený, aby se nám v krému netvořily bakterie a jiné mršky :) !!!



Z krému jsem naprosto nadšená! Krém voní po čokoládě a vanilce a někdy bych ho i snědla :) !! Má malinko tužší konzistenci! Je pro suchou a citlivou pleť, tudíž jsem ho udělala malinko mastnější aby pleť pořádně nakrmil hydratací!


Pokud krém budete zkoušet, určitě mi dejte vědět buď do komentářů nebo na můj FB! 
Doufám, že se Vám dnešní recept líbil a já Vám přeji krásný den :) !!!
Na příští DIY se na Vás těší vaše Týna! ♥



















Žádné komentáře: