sobota 9. listopadu 2013

Recenze : Garnier Samohřejivá pleťová maska

Ahoj zlatíčka :)) dnes mám pro Vás recenzi na masku od Garnier. Předem chci říct že hřejivé masky zbožňuji :). Je to příjemný pocit na pleti. :) Kosmetiku Garnier sežene v každé drogérii, Garnier mám ráda, hlavně čistící krémy! Tak si recenzi užíjte s někdy příště. <3

Maska je rozdělena na 2 použití (jedno má 6 ml) musím říct že takové balení mám ráda. Stejné balení najdete u masek od Balei. Moc se mi líbí obal, takový který mi hned frknul přes nos :)). 

Na obale máte napsáno, že maska se má sundat po 3 minutách. Já ji nechala i 15 minut a nic se nestalo. A použila jsem ji na celý obličej :). Maska byla moc příjemná

Maska obsahuje kaolin! Ten je nejlepší na mastnou či smíšenou pleť. Má adstringentní účinek (stahovací) má za úkol stahovat póry,čistit je a zmatnit.

Co maska slibuje?
  • Má vyčistit pleť do hloubky
  • Uvolnit póry a zbavit pleť od nečistot a přebytečného mazu
  • Pleť se nemá lesknout
  • Má pleť ozdravit


Jak to vidím já?
  • Pleť opravdu vyčistila, měla jsem menší výskyt černých teček 
  • Póry jsem měla čisté a ozdravené
  • Pleť se méně leskla
  • Maska se skvěle sundává 
  • Při nanášení příjemně hřeje

Celkové zhodnocení?
Pokožka je čistá, zmatněná a menší výskyt černých teček. Určitě si ji znovu koupím. A všem ji doporučuji kdo má problém s mastnou pletí :) Za mě jednička!
Cena : 30 Kč

A zde maska pro pobavení :)


A co Vy? Už jste masku někdy zkoušeli? Jaký z ní máte pocit? :)