čtvrtek 26. prosince 2013

Janssen Cosmeceutical Purifying Mask

Ahooj kočky :* dnes mám pro Vás recenzi na masku, kterou jsem dostala od přítele k Vánocům :3 Už na začátek chci říct, že je úžasná! Pokud od téhle značky znáte jejich Kamufláže tak mi dáte za pravdu, že tahle značka je perfektní! No a jdeme na recenzi!


Janssen Cosmeceutical Purifying Mask

Tahle maska je určená na mastnou a nečistou pleť. Slibuje uklidnění, projasnění, vyhlazení pleti, odsát přebytek kožního mazu a stáhnout póry. Je určena pro věkovou skupinu od 25 nebo 40 let. 
Musím říct, že maska vše splňuje :) Nádherně mi vyčistila póry, stáhla je, dokonce se mi pleť zmatnila a projasnila :) Jelikož trpím i na zčervenání tak mi nádherně i pleť zklidnila :) Jsem za ni moc ráda, né každé masky dokážou co slibují. Za mě má palec nahoru!!!
Obsahuje extrakt z listů oliv, aloe vera a extrakt z houby fomes. Samozřejmě Kaolin, kyselinu salicilovou. Extrakt z listů oliv,aloe vera a exktrakt z houby fomes redukují a normalizují činnost mazových žláz. Kaolín vsákne přebytečný kožní maz a peť zmatní !

Má příjmenou jednou vůni, a skvělou konzistenci, skvěle se smývá a zanechá pleť jemnou a čistou. 
Je testována Dermatest :)

Shrnuto :
  • pleť zmatní, vyčistí
  • redukuje zčervenání, stahuje póry
  • pleť projasní
  • příjemná vůně i konzistence
  • po smytí není pleť napnutá
  • nevysušuje
U mě zabodovala a určitě zase něco od Janssenu vyzkouším!! <3 A co Vy? Vlastníte něco od téhle kosmetiky?



Žádné komentáře: