sobota 8. listopadu 2014

Nákupy Říjen 2014 | Shopping October 2014

Ahojte zlatíčka<3 Dnes mám proVás malý článek, jelikož jsem natočila video o Nákupech za Říjen :). A abyste přesně viděli jaké výrobky jsem si koupila tak jsem Vám vše nafotila a předvedu zde na blogu :). Mockát děkuji, za to, mě sledujete, nehorzně mě potěší každý komentář :)) jste zlatíčka a tohle vše dělám jen pro  Vás :)) :* A šupky dupky na nákupy :).





A zde máme výrobky :)

Jannsen Cosmeceutical Perfect Cover Cream odstín č.4





Flormar Voděodolná konturovací tužka na rty Keep in cool




Yves Rocher Pigment Dorees




Yves Rocher Sebo Vegetal pro Mastnou a Smíšenou pleť ( Krém, Micelárka a Sérum )


Sleek True Color Lipstick Baby Doll a Candy Cane 





Sleek Bad girl  Eyeshadow Palette 




Oční stíny Catrice Jeans Dean a Hean č.19 Matt




Maybelline Affinitone Concealer 02 Natural




Maybelline BabyLips Peach Kiss


Maybelline Rocket Volume Mascara



NYX Pigment White Pearl 




Rimmel ScandalEyes LycraFlex Mascara



Fler.cz Prodejce Essence Lískový a Jojobový olejíček, Bílý jíl a Pudr z Damašské růže



Tak a to je vše co jsem si za měsíc Říjen nakoupila :) Doufám, že se Vám něco zalíbilo a zakoupíte si :) Vše mohu doporučit!! Moc Vám děkuji za vše, jak mě podporujete a budu se moc těšit u dalšího článku :) Mějte se krásně. Vaše Týna <3














Žádné komentáře: